Friday, May 8, 2009

母亲节的前两天~

Sry all but not for U , be4 i start my blog i wan write some thing to teach ppl wat is manner-less ~ ur phone link was cut-ed is cuz of my mum not me ... is my mum misunderstand wat i say and she go cut the link at 2day , i told her u dun wan u dun wan use tat link cuz can't change to prepaid and ask her go cut after tis month! After she told me i alr say her y be4 she go cut also no infrom me! So be4 u scold ppl manner-less pls check tat is it tat ppl wrong ? fuck u pls ! i did't reply ur mail not mean i did tat and dun dare reply u , is i dun wan talk wit tos fucker tat no brain ! Be4 u scold ppl pls think tat ur self is it u can scold ? is it u didt did wrong ? dun think tat all u r rite and other ppl r wrong ! and pls la dun act tat u r gud or wat else ! who treat u bad tn is bad guys ? tos who wan chase u and treat u gud is gud guys ? holy shit ! i'm vry sry to all the visiter for my blog , tis is d 1st time i scolding bad word at here , i wish tat last time too ...
___________________________________________________________________________________

好了,对不起大家!我不想这样,不过我真的不能忍受了。今天本来我和猪妹她们约好了十二点半在学院等,不过他们一点才到== 哈哈。到了后我们就冲冲忙忙的吃东西,过后因为我今天要Print我的功课,所以我先走了~ 对了今天她们班出外拍照,本来我以为过后就没有出去了,不过当放学时Pure打了电话给我,叫我到附近的Cendul挡找他们。我改好我的功课,收好东西就过去找他们咯~ 当我去拿Motor时看到MPPP在那边抄牌,哈哈幸好我今天没驾车去噢!到了那边我就跟他们说咯,他们都说惨了 == Pure说她中两次了,哈哈。回到学院拿车时,原来只是Elvin中而已,Pure的车因为附近的Uncle看到就帮Pure放钱~ Uncle人真好!哈哈救了我们的Pure,不过Elvin就没那麽幸运了。今天也是母亲节的前一天,我回到家后妈就叫我准备说等爸回来就要出去吃东西~ 我们先去买蛋糕,买我以前送给妈的那个蛋糕,因为爸喜欢吃!过后就去吃日本料理,哈哈我的最爱!我们吃了很多东西==埋单时我吓了一跳,吃了RM157.20贵吧?哈哈!

Green Tea,哈哈蛮好喝的!

我叫的饭~ 那鱼超好吃!

我吃的第二盘饭 =x 因为肚子饿了~

爸爸喜欢吃的章鱼~

西刀鱼和炸蘑菇~ 当然不止这样少,还有的我没拍~ 因为肚子饿了要开动了哈哈~


对了今天早上,我换了我的耳环~ 本来打算等多几天才换的,因为上一次打耳洞都是要等四五天才可以换,不过这次我不管了哈哈两天就换了~ 好了不写了,明天一早要到AutoCity去拍照 T_T 很怕睡不醒~ 希望明天不会塞车~
以下是我今天在学院改良后的作品~ Mr.Lim是说很好,蛮不错!不过最后还是要给Mr.Ong看过才算过关~

看到吗?给点意见~

No comments: